czwartek, 6 sierpnia 2015

Recenzja karmy Dolina Noteci mix 5 smaków!

Otrzymaliśmy do testowania ze sklepu zoologicznego http://www.zwierzakowo.pl mokrą karmę Dolina Noteci Premium. Kiedy tylko kurier przyniósł nam paczkę z puszkami o gramaturze 800g otworzyłam jedną z nich. Byłam mile zaskoczona mięso w galaretce wyglądało bardzo ładnie zapach bardzo przyjemny ( nie wszyscy producenci mogą pochwalić się ładnym zapachem). Psiaki były przed śniadaniem więc w trakcie przygotowywania posiłku ogonki merdały jak szalone :) Mokrej karmy używam jako " dosmaczacz"  do karmy suchej podstawowej, bo przecież moje owczarki są dość wybredne i same granulki nie bardzo je zadowalają :) Po postawieniu misek jedzenie znikło w mgnieniu oka! Po zjedzeniu patrzyły błagalnym wzrokiem - Paula masz jeszcze??! Przez dłuższą chwilę się oblizywały więc był to dla mnie sygnał, że bardzo im smakowało. 


Trochę obawiałam się tak drastycznej zmiany karmy ponieważ owczarki mają duże problemy z żołądkiem jednak nie zaobserwowałam żadnych dolegliwości do dnia dzisiejszego czyli to kolejny plus karmy Dolina Noteci. Puszki łatwo się otwiera i pasują do nich standardowe pokrywki 10 cm, by były zabezpieczone w czasie przechowywania w lodówce. 
Jeśli chodzi o skład karmy odsyłam do sklepu http://www.zwierzakowo.pl/opis-produktu/dolina-noteci-premium.4806.html wszystko jest ładnie opisane. Cena jest moim zdaniem adekwatna do jakości produktu. Karma jest godna polecenia! Sprawdzona przez moje dwa owczarki niemieckie :) 


Kolejnym produktem jaki już dzisiaj znalazł się w naszym domu ze sklepu http://www.zwierzakowo.pl są smakołyki Alpha Spirit! 
Recenzja już niebawem!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz